Hej,

Jag står fast vid mitt senaste mail
(http://article.gmane.org/gmane.science.linguistics.wikipedia.swedish/708), där
jag under flera skärmlängder förklarar hela skeendet som jag har uppfattat det
och hur det har omöjliggjort att jag skulle stöda en avblockering av Björn
Bergman. Jag hade hoppats att det samtal han hade med sin pappa skulle ha gett
något mer än "äsch, jag försöker med någon annan". Okej, då rekommenderar jag
att alla som har/får med saken hänvisar Björn till mitt mail ovan.

Med vänliga hälsningar,

Lennart

Lennart Guldbrandsson, ordförande för Wikimedia Sverige
http://se.wikimedia.org/wiki/Huvudsida

Tfn: 031 - 12 50 48
Mobil: 070 - 207 80 05
Epost: l_guldbrands...@hotmail.com
Användarsida: http://sv.wikipedia.org/wiki/Anv%C3%A4ndare:Hannibal
Blogg: http://mrchapel.wordpress.com/

> Date: Fri, 29 Jan 2010 21:23:04 +0100
> From: albin.jacobs...@gmail.com
> To: wikisv-l@lists.wikimedia.org
> Subject: [WikiSV-l]  Angående min blockering (Från BjörnBergman)
>
> Idag ringde Björn mig (mitt namn står på min användarsida och mitt
> mobilnummer finns på Eniro och Hitta.se) och frågade om jag kunde släppa
> hans blockering. Jag pratade med honom om hur jag inte kunde gå emot
> konsensus och att det inte fanns något jag kunde göra. Efter 26 minuter så
> accepterade han detta och började prata om att han skulle återställa sin IP
> [...]

Nya Windows 7 - Hitta en dator som passar dig! Mer information.
http://windows.microsoft.com/shop

Till