Jag ska åka och har bokat resan redan. Jag åker en omväg för att stanna
någon dag i Kiev på vägen dit och i Istanbul på vägen hem. Jag är i
Israel 1-9 aug.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv
"Medlemsavgift, namn, adress och epost")

<http://se.wikimedia.org>

Till