menarik,
cuma kurang gregeget tungtung na,,,, hahaha

--- On Fri, 20/6/08, Sp Saprudin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

From: Sp Saprudin <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [WongBanten] heuay...
To: WongBanten@yahoogroups.com
Date: Friday, 20 June, 2008, 2:18 PM

Ajot : Ha..ha..ha.. ha..ha..ha. ..
Joni : Why are you laughing? is there something funny? (gaya pake bhs linggis)
Ajot : au akh gelap aing teu ngarti!
Joni : jawab pake bhs inggris atuh Jot, urang diajar make bhs inggris, ameh
ceuk batur modern
Ajot : Modern, modaran meureun !! Hi..hi..ok, tadi maneh ngomong naon?
Joni : Tadi maneh seuri ngakak, ku saya ditanya "why are you laughing?"
Ajot : Oh nanya kitu, kira-kira jawaban naon?
Joni : terserah maneh?
Ajot : Mhmm....for no reason...
Joni : that's strange..... .Jot, we usually laugh if there's something funny or
with a high sense of humor, we can laugh at ourselves, but alwyas with a reason
Ajot : Jon....ke heula.....kieu ...People laugh easily about small events of
unimportant things
Joni :Hmm....hmmm. ....tell me, what sort of things do u mean?
Ajot : Huh....ke..ke. ..for instance, if someone is happy or when imagining
something wonderful or funny. also if there's something really funny and of
course like you, people sometimes laugh at themselves of other.
Joni : No wonder you are laughing a lot
Ajot : U think so? laughing is healthy, that's for sure. It relaxes the muscles
of the face and the stomach
Joni : Tapi....too much laughing can give you crazzy... .
Ajot : Tergantung
Joni : Naon? Akh geus akh.....lieur aing mah
Ajot : Ceuk maneh loba seuri bisa jadi gelo
Joni : Jot, kumaha kabar FPI
Ajot : Emang aya naon kitu?
Joni : Sugan maneh nyaho perkembangan Habib Rieziq
Ajot : Akh, ulah sok ngamimitian. ...ke aya anu ngamuk
Joni : Saha?

Cari tahu ramalan bintang kamu - Yahoo! Indonesia Search.
http://id.search. yahoo.com/ search?p= %22ramalan+ bintang%22& cs=bz&fr= fp-top

Sent from Yahoo! Mail.