To: WongBanten@yahoogroups.com
From: ibnuavici...@yahoo.com
Date: Sat, 13 Feb 2010 00:29:57 -0800
Subject: Bls: [WongBanten] Re: Profesor di Untirta Banten Plagiator

      Saya Prof Soleh. Sudah sih jangan ngomongin saya terus. Saya malu neeeh!
Kalian kan nggak tahu. Saya ini profesor pengajaran---pengajaran ngejiplak.

Dari: bukhori_baduy <bukhori_ba...@yahoo.com>
Judul: [WongBanten] Re: Profesor di Untirta Banten Plagiator
Kepada: WongBanten@yahoogroups.com
Tanggal: Sabtu, 13 Februari, 2010, 1:46 PM

      Kang Halim,

Pan Professor mah biasanya sudah terlalu banyak ilmu sehingga sok linglung.
Rarasaan enggeus padahal mah encan. Profesor Soleh oge kitu jigana, rarasaan na
mah geus nulis artikel meunang sorangan, padahal ngan copy paste tina artikel
batur. Masih untung keneh, UNHALU jeung UNPAD na sempat kahapus. Mun heunteu
pan jaadi leuwih rame nya?

Hidup UNTIRTA dan BANTEN lah...

salam,

Abukh

Urang Leuwidamar Lebak

--- In wongban...@yahoogro ups.com, halim hd <halimh...@. ..> wrote:

> dulur-dulur, ini ada kasus lagi, katanya. coba

> dilongok, dicocok, asal jangan dibacok.

> hhd.

       Coba Yahoo! Mail baru yang LEBIH CEPAT.  Rasakan bedanya sekarang!

New Windows 7: Find the right PC for you. Learn more.
http://windows.microsoft.com/shop

Kirim email ke