DEVOJKE
~~~~~~~~
SERVER devojka: Uvek zauzeta kad vam treba.

WINDOWS devojka: Svako zna da ona nece uraditi ono što vam je potrebno, ali
opet niko ne može da živi bez nje.

EXCEL devojka: Kažu da može da uradi mnoge stvari, ali uglavnom je koristiš za
cetiri osnovne operacije sa devojkama.

DOS devojka: Svako ju je ponekad imao, ali niko je više ne želi.

VIRUS devojka (takode poznata i kao "supruga"): Dolazi kad je najmanje
ocekuješ, instalira se i koristi sve vaše resurse. Ako probaš da je
deinstaliraš, izgubiš nešto sa racunara, a ako je ne deinstaliraš, izgubiš sve.

SCREENSAVER devojka: Nije ni za šta, ali je barem zabavna.

RAM devojka: Sve zaboravi kad je otkaciš.

HARD DISK devojka: Pamti sve, zauvek.

MULTIMEDIA devojka: Uz nju, glupave i dosadne stvari ostaju glupave i dosadne,
ali barem lepo izgledaju.

CD-ROM devojka: Sve je brža i brža.

E-MAIL devojka: Od svakih deset stvari koje kaže, devet su totalne gluposti.
BEST BAR
~~~~~~~~
A Scot, an American and an Irishman are in a bar. They are having a good time
and all agree that the bar is a nice place.

The Scot says, "Aye, this is a nice bar, but where I come from, back in
Glasgow, there's a better one. At MacDougal's, you buy a drink, you buy another
drink, and MacDougal himself will buy your third drink!"

The others agree that sounds like a good place.

Then the American says, "Yeah, that's a nice bar, but where I come from,
there's a better one. Over in Brooklyn, there's this place, Vinny's. At
Vinny's, you buy a drink and then Vinny buys you a drink. You buy another
drink, Vinny buys you another drink."

Everyone agrees that sounds like a great bar.

Finally, the Irishman says, "You think that's great? Where I come from in
Dublin, there's this place called Murphy's. At Murphy's, they buy you your
first drink, they buy you your second drink, they buy you your third drink, and
then, they take you in the back and get you laid!"

"Wow!" say the other two, clearly impressed. "That's fantastic! Did that
actually happen to you?"

"No," replies the Irish guy, "but it happened to me sister."

--

// Dachaz,                              Metal Distrib,
   [EMAIL PROTECTED]            www.distrib.gq.nu

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/rzJolB/TM