Ljudi koji idu na nashe forume su generalno idioti.
Ljudi koji osnivaju nashe forume su generalno idioti.
Jedini domacci forum na kome je to balkanizovanje na minimumu (izuzev CLF) je
eLiteSecurity.org
A na stranijem forumima, zavisno od teme, je u glavnom OK stanje jer ljude boli
qwac da se svadjaju s nekim.
Dodushe, imash foruma na kojima je bash seljachka atmosfera, knpr official
Helloween board... Onako, osecca se mleko u vazduhu or smth.

Sveusvemu, who the hell cares - ja obitavam na Finntroll forumu i na CLF kad je
u aktivnoj fazi - sem toga svratim na tu-i-tamo poneki forum kad mi neshto
treba i ne pojavim se nikad vishe.

--

// Dachaz,                              Metal Distrib,
   [EMAIL PROTECTED]            www.distrib.gq.nu

Check out Music Videos, Internet Radio, Artist Photos, Music News!
LAUNCH Music on Yahoo!
http://us.click.yahoo.com/AXvbED/JARHAA/n1hLAA/rzJolB/TM