--- In YUmetal@yahoogroups.com, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Pazi, ja nisam rekao TRACH, nego zvanicna informacija... zasto? Zato
sto sam razgovarao sa jednim od organizatora EXITa, koji je inace
veliki organizator partya elektronske muzike u Beogradu, inace
poznanik mog prijatelja. Znaci lik je rekao da su podpisali predugovor
sa Apocalypticom i Rammsteinom, a da se sa ostalima pregovara.

I to prichi daje neku validnost?
"Zvanichna" informacija nishta ne znachi ma koliko taj chovek bio
glavni drzhavnik Azerbejdzhana - dok ti njega ne budesh direktno
upoznao neccesh mocci da znash u kolikoj meri on lazhe.
I Marko Miranovicc pati od toga da daje zvanichne informacije koje
posle mora da demantuje...

> Sto se tice Apocalyptice, nije to bila fora kao za Ancient i
Gorgoroth kad vas je Robert ispalio, nego je bilo nekih uslova koje
nisu mogli da im ispune, i nije bilo za proslo nego predprosli EXIT.
Toliko...

Pa isto ni ovi nisu imali uslova da im ispune - nisu imali para da im
daju... :P

--
jag är inte människa

Meet the McDonaldżsŽ Lincoln Fry  get free digital souvenirs,
Web-only video and bid on the Lincoln Fry prop charity auction.
http://us.click.yahoo.com/6kFIvD/fV0JAA/n1hLAA/rzJolB/TM