> Dobro, Darko, nemoras bas tao da skrnavis...

Ahahahah, skrnavish!
For thou shalt not ruin the holy image of gaywish!

> ne kazem ni ja da ih volim, ali ih ne pljujem...stvarno bezobrazno...

Da, proizvoljna budala iz mase mozhe da pljuje to shto ja preferiram
Björk i nisam tr00, a ja ne mogu da pljujem po najnemetalskijem gay
"power" bendu danashnjice na koj se lozhe deca/omladina i nervno
labilni i frustrirani (feminizirani) mushkarci? ("ja volim Finsku zbog
Tarje" sindrom)

> i sta znas, mozda se nadje neko ko bi svirao...nemaju svi isti ukus
kao ti...

Shebalj ti objasnio ovaj deo, ne bih da se ponavlja

> i sama je devojka rekla TRENUTNO! odnekud se valjda treba krenuti...

GOTHIC bend nikako ne mozhe da pochne od gaywisha....
Treba krenuti ali ako vecc hocce da svira gothic, nek' krenu od
klasika: Tiamat, Theatre of Tragedy, Tristatnia, Evereve, Lacrimosa,
pa chak i Peccatum i shta ti ja znam.

> Nadam se da ces naci nekoga ko bi svirao...ako nacujem nesto, javicu
ti...

Zhelim da pozdravim tebe Hugo... i sve u studiju... i moju mamu i
tatu... i uchiteljicu.... i tebe Hugo.... i, i, i sve koji me poznaju...

Al' dobro, shta se ja tu nabadam sa vama - ionako neccu icci na
njihove koncerte kao shto ne idem ni na jedne druge u BG, ionako cce
imati fan bazu na yumetal.net-u koja cce ih posle najvishe mrzeti na
kugli zemaljskoj, i raspashcce se pre nego shto izdaju album - kao i
svaki drugi beogradski bend.

Welcome to the lesbian show.

--
jag är inte människa

Meet the McDonald¿s® Lincoln Fry  get free digital souvenirs,
Web-only video and bid on the Lincoln Fry prop charity auction.
http://us.click.yahoo.com/6kFIvD/fV0JAA/n1hLAA/rzJolB/TM