h8 = hejt, znaci bacam h8, znaci bacam hejt :-)

p.s. To sto si ti nasao posao, ne moze potvrdjivati da je tako svugde, imam ortake koji se samo tako cimaju, i nema sanse nista da nadju, koliko je sve korumpirano i preko veza...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ajde opet ja sa jednom ozbiljnijom temom :-)))

Aj' necemo! };-p

> Ajde kao prvo, zanima me na kome ste faxu, ako niste, koji ce te da
> upisete i sl.

Eh, ja sam na RGFu. Jes', bwate, geologija. Stare dobre fundamentalne nauke
rulaju. I osim shto su lepe, praktichne kol'ko i apstraktne, trazhene koliko
i neplacene, ova mi daje mogucnost da radim po terenu (tj. kampovanje all
year 'round), na SVIM terenima, shto je i razlog zbog kojeg sam odluchio
bash to da tabanam 10ak godina. Jes' bice na kraju "propali student" al' ja
se ne zhalim.

> Onda sada moje misljenje o domacih fakultetima... znaci TOTALNI h8 >
bacam... Uf drzavni su uzas, a ni privatni nisu mnogo bolji...

Shta ti je to h8, jel' mu to dodje neshto kao d8+2 ?!

*snip*
> A sada sto se tice nalazenja posla... opet bacam jos veci h8... znaci juce
> sam KONACNO shvatio da je u Beogradu NEMOGUCE, ALI
> NEMOGUCE naci neki ok (znaci ne tipa portir i slicno) posao a da
> nemas NEKU vezu... znaci SVE, ALI SVE funkcionise po sistemu
> veza... znaci ne mogu da verujem koliko je SVE u ovoj fuckin' zemlji
> korumpirano... jedino zaposliti se u nekoj inostranoj privatnoj
> firmi/korporaciji, mada sanse za to su 2%

OK, recimo da greshish, ovaj greshish silno sinak. Ja sam zaposlen u stvarno
OK firmi vec dve godine i uleteo sam bez ikakve veze, al' sam stvarno rintao
k'o konjina za prvih par meseci, a i sada dam svoj maksimum kada je
potrebno. Nijedna firma, naravno, nije savrshena i sve to JESTE u samom
korenu trulo, al' recimo da svako k'o hoce da radi i ne tripuje se da
postoje poslovi ispod njegovog nivoa mozhe da nadje pristojan novac kada
pozheli...

Izvini shto sam ti snipovo pola maila, al' ne zhelim da se izjashnjavam o
fakultetima, prilichno sam... "izolovan" iz tih pricha...

--
AntA the Jezivi
[EMAIL PROTECTED]

visit www.bjesovi.com

ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!

ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!

Yahoo! Groups Sponsor