Hehe.. pa Britny ne znam koliko bi dobro prosla, ona je vise za Ameriku populaciju, ovde u Evropi i ne ide bas najbolje :-)

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Pa mozda maideni i dodju (vreme im je, nisu bili davno)! Nisam rekao
> da treba ici na sve koncerte, ali ako ne ides onda ne kenjas kako nece
> da dodju maideni! Kako ubediti organizatora da dovede maidene kad
> on ovde nije video metal koncert sa vise od 1000 ljudi! Pa ni za
> kanibale nije bila puna sala! Metallicu da ni ne pominjem! Svi se
> izgovaraju da je 2500 mnogo! Koliko misle da ce biti maideni! 1000?
> ma sigurno! Bice opet 2500 i onda ce opet biti nepopunjeno! Pa jebiga >
ako vam se gledaju maideni nemoj cirkati pivo mesec dana, pljugati
> cigare i imas za mesec dana 2500 bez frke!

Lichno, pre bih dao 5k za Maidena u BGu nego 7k za iste u Peshti. Odgovor
svima zashto ne podjoh proshli put na Maidene u Budimpeshtu je bio, i ovako
ce na sledecoj turneji doci kod nas...
Komuna je zaradila ogromnu lovu na prethodnim mainstream koncertima,
narochito na REMu, tako da na sledecoj turneji nece biti ciganchenja vec ce
platiti i isplatice im se, jer sam mishljenja da bi 'ladno mogli Marakanu da
napune (mi+FYRmakedonci+Bosanci+Crnogorci+Bugari+...+Egipcani).
Pa od tog profita dovedi Peperse, pa posle Britni i posle... sky is the
limit...

N.P. Dark Tranquillity - My Negation

--
AntA the Jezivi
[EMAIL PROTECTED]

visit www.bjesovi.com

ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!

ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!

Yahoo! Groups Sponsor