A da se mozda ne prijave, pa posto ne znaju da se odjave, promene adresu :-)))

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Nikada necu prestati da se iznenadjujem brojem ljudi koji vidim svaki put
kada odem na yumml group details na juhuu!
Znachi 'ladno 171 chlan!!!
Pa dobro ljudi, chemu sluzhi ova lista??!
Mislim, zashto se tol'ki narod upisa'?? (ovo pitanje dobija na znachaju kada
u obzir uzmemo aktivnost liste u poslednjih n+1 meseci...)

I gde se uopshte ovo reklamira kad se troje ljudi upisashe za poslednjih
nedelju dana??! Dacho?

I za one kojima je potrebno, moja nova default adresa je [EMAIL PROTECTED],
k'o shto i pishe dole... (eto i razloga zashto sam uopshte pohodio
yahoogroups...)

Eto mojih 5 centi merkantilne pshenice...
--
AntA the Jezivi
[EMAIL PROTECTED]

visit www.bjesovi.com