Dachaze kralju :-)... da sam znao da si poslao ovaj odgovor, ne bi ni pisao svoj glup odgovor koji je vise bacen kao prozivka, jer stvarno nisam imao zivaca da odgovaram na svaku recenicu...

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
E moj Tito...

> ponos je jedino shto choveku i ostaje kad nema ni hleba a u americi ga
> svi prodaju za jedan cent

"Ja sam idiot, i ponosim se time" ... shta je tu normalno?
Inache meni su skroz idiotski ti komentari "ponos ostaje choveku kad nema hleba"... "E neccu da radim za Amerikanca da bih prehranio porodicu, ja sam ponosan!"?

> po pitanju ratova Srbi su
> najvishe najebali!!!mi smo narod chasti i nismo picke

U prevodu - budale smo.
U svakom ratu smo najebali jer smo chasni i ponosni i "Srbija se saginjati necce".
Jebote, pogledaj kako su proshle neutralne zemlje u WW2... Super su proshle! Ali ne, mi smo morali da teramo inat... I tad, i ranije i kasnije.
Diplomatija jeste umetnost lizanja bulje, ali ja bih radije da budem ponosan shto su diplomate moje drzhave sredile situaciju te da ne moram da visim u jebenom sklonishtu (i bivam "ponosan" na mudrace svoje drzhave)

> toliko ljudi je
> umrlo u ratovima ali su umrli CHASNO PONOSITO SHTITECI SVOJU RODNU
> DOMOVINU!!!!!!!!

Pa da, 'ajmo i tebe na ratishte da umresh "CHASNO" i "PONOSITO".
Jeste, bash je taj nash vojnik dok je bio u kasarni iznad koje je letela bomba bio ponosan shto je on tu.
Da su ga intervjuisali, on bi sigurno rekao "Da, meni je jako drago shto ccu umreti umesto tebe. A ako i ti zhelish da umresh umesto nekog drugog, dodji da se druzhimo!"...

> amerikanci se samo vade na Vijetnam gde su se samo
> izhivljavali nishtta vishe.pazi koliko oni samo seru za taj rat i koliko
> se zhale i kukaju i mjauche i seru........shta bi tek onda srbi trebalo
> da rade..........ne mi ne kukamo mi ne zhalimo mi ne mjauchemo i mi ne
> seremo!!!!!!

To se mozhda odnosi na nashu kinematografiju u kojoj nema TOLIKO filmova o ratu (iako ih ima previshe) a to je iz prostog razloga shto ne uspevaju da nashtancaju vishe!
A jes' vala, mi ne kukamo - mi se "dichimo" shto smo pukli u svakom ratu.
"Ja volim kad me ljudi biju po grbachi"

> ja idalje govorim Jugoslavija ali kakvi su ljudi zbog vlasti
> jebene prodali su i svoju dushu to su NASHI politichari I TO BASH ONI
> KOJI "ZHELE EVROPU"potkupljeni SAD-om i EVROPOM!!!

A Sloba je bash bio super politichar?

> Ova drzhava ima seljake u selima shto oru njive a u Americi imaju
> seljachine na farmama umno poremeceni pedofilichno
> nastrojeni!!!!!!!!!!!

A ti si bila na americhkoj farmi ili si je videla na reklami?
Seljak je seljak i njega boli dupe dal' ore shvicarske njive ili nashe. (dobro, ovo nije tachno, al' je tachnije od tvoje izjave)

> naravno da prezirem AMERIK!!!!!!!!

"Jer mi je mama rekla da tako treba"

> BASH SU MI JAKI bre beba je jacha
> od njih!!!

Htela ti ili ne - oni jesu jaki.
Ni meni se to ne svidja, ali US je jedina drzhava koja mozhe drastichno da ti utiche na zhivot.

> chisto da te podsetim kada je bilo bombardovanje (tada si
> pobegao sigurno u svoju dragu ameriku) prikazali su snimak kad je
> srushen "nevidljiv" i posada je snimljena dva mlada chuvena "marinca"
> koji su plakali trazheci mamicu i taticu ne pricham napamet to jeste bre
> pichketine uplashili su se seljaka sa sela plashe se NJIH!!!!plashe se
> seljaka chije je jedino oruzhje vile a na njih shalju BOMBE!!!vile koje
> su u poredjenju sa BOMBOM!!!ma bre svi su oni kukavice!!!!

Pa da, eto da si ti pala medju gomilu peccinskijeh ljudi iz svog space-shuttla, i da ochekujesh da cce te ubiti tog trena (a pritom nemash nikakvo naoruzhanje) - ti bi uzela da pevash neku ponosnu chetnichku/partizansku poemu?
Daj bre batali zajebavanje, u'vatish snimak dva vojnika kako plachu... A nashih nema da plachu? Ni u drugim nacijama nema vojnika koji su se u nekom trenutku usrali? Ah da, ovo je bilo na televizoru...

> znam kako je
> bilo za vreme bombardovanja pogodili su bolnicu preko puta moje kuce kao
> "ups sluchajno hteo sam kasarnu" izvlachi se kao promashila je bomba a
> ovamo su u generalshtal ciljali u 3-ci sprat i pogodili!!!!!i reci da ne
> seru samo!!!

Da ti mozhesh randomly da gadjash shta ti padne napamet, ti ne bi srala?

> Ljudi kakve ti opisujesh ima svugde dali u evropi ili sad-u ili Srbiji
> ili u jebenoj Kamchatkoj tako da tvoje razocharenje je totalno ispod
> granice detinjeg i nezrelog ponashanja!!!

Ima ih svuda, al' ne svuda u istom procentu.
I lepo je RO rekao - ljudi su stoka svugde, samo je pitanje kako su izdresirani.

> Chinjenica je da ti sada na
> Srba gledash kao da je pichka budala kreten koji te je jednom ili
> nijendom zajebao a bascicesh se nekom akerikancu u ruke PONOVO i ako te
> je 500x zajebao!!!ti ne zhelish da pogledash istinu u ochi ti si slep i
> za sadashnjicu i za proshlost i za buducnost!!!

Haha.. Buduccnost.
Pa lepa je buduccnost narodu za koj prognoziraju da cce se asimilovati sa okolnim narodima za 100 godina...
I mislim da CHE nije mislio prvenstveno na Srba kao pojedinca (mada me mrzelo da chitam njegove eseje) nego na Srba kao instituciju (iliti poshtu, opshtinu, prodavnicu)... Pogledaj kakve su nam institucije... Nashe su u raspadu, al' zato ako postoji neka strana koja vrshi istu delatnost - ona je brza i pouzdana. Zato pola Beograda kupuje u (Slovenachkom) Merkatoru i (Grchkom) Veru, drzhi pare u stranim bankama, trudi se da posluje sa stranim firmama (znajucci da cce obveznice UGOVORA biti isposhtovane jer im se ne isplati besmisleno sudjenje), ...

> SRBIJA se ponosi time shto ima Srbe chastan i shirokogrudan narod te
> seljanije koliko tek ima i u stranim zemljama!!!

Kakva bre chast u 21. veku?? O chemu ti to?
Pogledaj sve nashe uspeshne ljude, isti su k'o oni napolju ("neshasni zlikovci")...
Al' da, imamo "chasne" ljude koji su reshili da ne idu na fakultet nego da si kupe nova kola...

> ti stvarno jesi slep za
> objektivno razmishljanje!!!!!

Jeste tachno da je CHE zaslepljen svojim ideologijama, ali svi smo.
Ti si toliko u "Srbija je cool" fazonu da apsolutno ne zhelish da vidish shta sve ne valja.
Mada, retko ko u tvojim godinama mozhe da primeti shta ne valja (same goes i za moje vrshnjake), al' poshto se vecc 5 godina bavim najrazlichitijim spektrom delatnosti... Bolelo me je vishe puta.

> to je samo dikaz tvoje nedokazanosti i
> nezrelosti!!!

"Ti ne volish Sribju, ti si glup!"

> za metal populaciju ima dosta agresije i mrzhnje ali jer je nekad ijedan
> metalac napravio incident da ubije brutalno povredi!!!

Jeste.
Samo se o tome ne slusha.

> mrzhnje ima jer si posmatran celog
> zhivota zbog izgleda a to stvarno dovodi do agresije jer ti se ne
> pravedno sudi zbog izgleda i bivash optuzhen za neshto shto nisi uchinio
> zbog izgleda.,,.....

Isto kao shto ti osudjujesh hopere/trensere/fensere...
Zato je krajnje debilno biti metalac/hoper/fenser/trenser/shtagod...

> a zapad nas ne voli jer nas je teshko slomiti jer imamo srce i dushu ne
> mozhemo se svi potkupiti dolarima i lazhnim obecanjima!!
> zato nas "zapad ne voli" kme kme bu huhu...

Da, to, ili mozhda shto bi veccina da ne radi nishta i dobija platu kao shto to ovde rade, pa zavrshe na socijalnoj pomocci jer im je to dovoljno za zhivot?
Nijedna drzhava nije toliko luda da izdrzhava Srbe na socijalnoj pomocci...
Zbog takvih "chasnih" Srba, moja komshinica je bila proterana iz Shvedije iako je imala stalan posao.
"Jebiga, nismo bili sigurni - bilo je mnogo ovih na socijalnoj iz tog mesta"...

> nemamo mi shta da se "vadimo na Teslu" on je bio genije i da nije bilo
> njega ne bi bilo nichega!!!

Da bre! Sunce bi se ugasilo!
CHE je lepo rekao da se veccina vadi na Teslu iako nema pojma shta je isti uradio i to jeste tachno.
Otidji u neku srednju shkolu, npr. ekonomsku u Zemunu, i pitaj shta je "napravio" Tesla.
Sigurno cce ti recci "sijalilcu!"...

> on je bio taj seljak koji je bio nash
> chastan druzheljubiv1!!!to mu je i bilo kobno!!! i chija sada nacija
> nema iznad 100iq kada su i onda ameri uzimali um od seljaka!!!ma daj bre
> drzhish se za slamku.....

A ti odbijash sve shta on ima da izjavi...
...shto radi i veccina drugih ljudi, al'...

> jedino na balkanu....ma daj bre koga lazhes...sebe jedino mozhesh da
> naterash u to lazhesh sebe.......

Shta jedino na Balkanu?
Jedino se na Balkanu Turbo Folk prodaje kao vrsta muzike... to je nadasve tachno :P

> i ako se stidish shto si srbin shto prichash na srpskom shto razgovaraah
> sa srbinom sa tim seljakom i chobaninom shto korachash ovom zemljom,i u
> svoja govna (vassha) ste se sami ugazili ali da ne priznash krivicu
> govorish NAS!!

Ova rechenica je tako gramatichki korektna...
A inache, nema nicheg normalnog u nacionalizmu BILOKOJE drzhave, pogotovu ne ove koja je skroz u kurcu. (iako su ljudi iz usranih zemalja cheshcce ekstremni nacionalisti nego u civilizovanijim drzhavama... meni skroz nenormalno, al' to je ono "nishta nemamo, al' ponos imamo")
A da se ne lazhemo, ja bih radije bio bilokoje druge nacionalnosti, samo da ne moram u spoljnom svetu da bivam posmatran kao terorista.
Al' dobro, jedog dana cce se i to srediti... (ne, necce se Srbija srediti, nego odo' ja u pizdu materinu, shto dalje odavde)

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/pKxVKC/UOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM