Uf definitivno ne vise DS. Od kako je Tadic dosao na celo strane oni postali blago receno retardi. Znaci kako ono bese "Kosovo je sastavni deo Srbije", "Vlada ne mozde da padne", znaci neponovljivi retard. Jebote za koga sam ja glasao.

Definitivno jedine nromalne stranke su GSS, SDU i LDF ako se osnuje.

Cheda, Beba i Svileni jedino prolaze.

Po meni za ubuduce jedina vlada koja bi kako-tako mogla da funkcionise je DS+g17plus+vukov-novi-SPO(ovi sto su osnovali SDPO tj Srpski Demokratski Pokret Obnove mogu slobodno sa Veljom)+DHSS+ NARAVNO ne celu GSS/SDU/LDF

A sa DSSom, SRSom, PSSom, NSom, SPSom, SSJom i slicnima NI POD RAZNO!!!

SPC je paramilitarna organizacija!!! Njih zajedno sa DSSom najvise "mrzim" od svih (vide i od radikala)

V <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Hvala, Vik, za ovaj kratak presek bliske istorije, iz jednog lichnog,
> toplijeg, ljudskog ugla i za sumiranje trenutne situacije.

> Al' ja odatle  ne vidim tvoje mesto na nashoj politichkoj sceni...

Ni ja...

> Dakle, jesil' za DSS ili za DS??

Ako bas moram da se izjasnim : ja sam levichar, ali ne zelim da imam ikakve
veze sa bilo kojom partijom koja sebe naziva levicarskom. (SPS, JUL, SNPS i
ostale debilane) Mislim da je i levica kao ideologija "pravednog drustva" tj
"raja na zemlji a ne nebu" neprevazidjena, ali takodje potrosena od strane
nacional-kapitalista koji su sebe ironicno nazivali socijalistima. Mislim da
su te stranke sramota za ljudstvo a ne da su jos levicari... upravo sam
pljunuo.. :)
Jebi ga, radikali bar znaju sta su, koliko god se ne slagao sa njihovim
stavom... ali ovi... uf...

U pitanju DS ili DSS odgovor je DS.

Ipak najzdravija domaca partija, a ako nista ne shuruju sa desnicom.
Mislim da je ekstremna desnica svugde konzervativna, plitka i
nacionalisticka, a to ne volim. Ovo podrazumeva i SPS - A na levici
je praznina, DS je kao centar (inace clanovi Socijalisticke
internacionale:))) ),
DSS centar desno (i sve vise desno), SRS vrlo desno i PSS koji je kao
sad levicar, za sindikate-
Karic levicar :))))) Zasto u Srbiji najbogaiji ljudi uvek zele da budu
levicari ? :)
DS je, cini mi se najmanje zlo, a politika je u Srbiji uvek bila izbor
izmedju ZLA i manjeg zla. Najmanje stete bi napravio DS...
Ali cinjenica je takodje da ce DS+DSS+PSS morati u koaliciju ili ce DSS+SRS.
Obe varijante su mi strasne, ali je to jedino moguce... a to me nervira...
Karic ce biti ministar - selim se odavde :)

Bila bi dobra jedna SocialDemokratska, moderna, proevropska, jaka stranka.
Koja postuje crkvu, nacionalni identitet, ali se naravno ne mesa u crkvi
niti se crkva mnogo mesa u vlast, prihvata nacionalni identitet ali ga ne
stavlja
na prvo mesto, brine za drzavu, ali i za ljude...
Pa ako nekom smetaju moji stavovi, pa sta. Ja nemam problem sa tudjim
stavovima, ja sam covek, nek budu i oni ljudi... imam par prijatelja koji su
radikali, zajebavam ih ali to nikad nije zlonamerno, opusteno. Covek nije
losiji zbog svog stava, pitanje je kakav je kad ti treba pomoc, kad je
frka..
Nije bitna pripadnost ili simpatije prema nekoj stranci, nije bitna rasa,
ideologia, nacija...

Ali mozda bi i ja zeleo neki Lenonovski svet:
"No religion, no country, no possesion, nothing to kill or die for...above
us only sky..."
To bi bilo lepo ali nije bas izvodljivo, no, kad krenu vanzemaljci,
ujedinicemo se :)
Svakako nije dobor sto se esava u Srbiji ali ni u svetu.
Religija, jos jedan faktor podele, kao da se ne mrzimo vec dovoljno,
ionako velika razlika izmedju bogatih i siromashnih raste, boli nas
k za ekologiju, boli nas sto ce nasa deca piti otrove i jesti g..na...
Ljudi su svinje? Pa mozda i jesmo, ne moramo svi biti :)

> Ja se bahanalishem na poslednjem danu odmora! Chak i ovakve stvari su mi
> zanimljive jer znam da od sutra nemam vremena za ovakve idiotarije...

Mislim da sam i sam zrtva sindroma ne toliko retkog u Srbiji:
bekstvo iz realnog sveta u beskonacne politicke analize... to cesto radim...

Jel' slusa neko Tool? Evo zanimljiv citat vezan za ovo:
"...Over thinking, over analyzing separates the body from the mind...."

-Vik

Yahoo! Messenger - want a free & easy way to contact your friends online?