On 5/20/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nemoj odbijati sve tudje savete i govoriti svima da se jebu i/ili da seru.
> Jes' da je to u pravom grimm/tr00/HEKPO blackmetal fazonu, al' niko tako nije
> daleko dogurao.

Ma, ne smeta meni. Ne bi bila ni prva ni poslednja persona od koje
dobijam takve odgovore. Sta bi me bilo briga sta neka tamo kaubojka
misli... Problem je ako poraste i ostane na istom mentalnom nivou. To
se evo kod nas dogadja generacijama, zato i jesmo u govnima u kolikim
smo sad...

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/rKxVKC/SOnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM