> Ne bas vezano za ovo ali me zanima koliko od vas ima standardni modem
> konekciju a koliko ima wireless ADSL ili Kablovski...

Kabel... ima vecc godinu dana rek'o bih...

> Ja cu mozda jednog dana dobiti kablovsku, "u planu je", i rade vec neki
> likovi u ovom mom selu, ali nikako da stignu do mene...

Shto mi je to poznato...

> Koliko je to uopste rasireno "u nas". Dobro, slabo ima iko pojma o
> kompjuterima a kamoli netu, ali koliko ima toga u gradovima...

Hm, pa vid'o sam da je dosta ljudi uvelo kojekakve kablove
(cabernet/ADSL/wireless) jer su mi stalno online na UCK, tako da - popularizuje
se, IMHO.

> Sto se tice opere, koristio sam je jako malo ali nisam bas bio zadovoljan...

I second that.
Jes' da sam poslednju prob'o pre dve godine, al' mi _nikad_ nije nishta korisno
radila (uvek je chudnije prikazivala stranice i neshto nije umela da radi).
Jedino joj je tabbed view bio dobar

> Koristio sam Mozilla Firefox i to je bilo ok, ali neke osnovne stvari nisu
> bas funkcionisali...

Koj si Firefox koristio i shta ti nije funkcionisalo?
Bash me interesuje jer sad pochinje bivati "other way around" - sa Firefoxom
ume biti sve OK, a sa IE...

> najvise mi se svidjala bezbednost i nacin sortiranja
> prozora... ali sad sam se vratio "dobrom" "starom" IE-u.

Imao sam tu nesreccu da posle mnogih meseci korishccenja Firefoxa moram uraditi
neshto u IE-u (to josh onomad kad sam im'o Windows)... I oseccao sam se potpuno
ogranicheno jer sam ja pritiskao dugmad po tastaturi (razne shortcutove), a
ovaj uopshte nije reagovao :))

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/c9hWNA/3MnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM