> Amen!
> Mada, True Belief... Himna!
> Josh Jaded i Colosal Rains... I Forever Failure, pa da
> se besim na  gajbi... };-p

Here, here... good bless you i sve tako....
:)

> Vid'o sam samo onaj "bang your head" na loshem engleskom...
> Ma shta to znachilo...

Bilo je
NICK, BANG YOUR HEAD!!!
WELLCOME TO SERBIA !
i znak P.Lost-a..

:)
Pa valjda znaci mlatiti glavom - mislim da je ispravno...
Mozda bi bilo bolje : gang-bang and give head
:))))))))))))

> BTW Mogli smo se naci i ovako nisam bio u nekj ekipi.
> AFAIK Ja sam bio jedini sa YUMMLa. Jedino ako je RO bio tamo a
> nisam ga vid'o...

Ni ja :) a s obzirom da ni ne znam kako izgledate - nije ni cudo :)
Ja sam bio u Opeth - Still Life majici, imam kratku bradu 70ak Kg,
175-180 cm, crne oci i volim sve sto vole mladi... :))
bi8 sa devojkom u kratkoj crvenoj suknjici (to mi je djevojka) a
hvala bogu bilo je mnogo likova sa Opeth majicom... ne znam da li je
Opeth toliko popularan ili se "fan-baza" poklapa sa OrphanedLand...
bice da je to...

> Kao i svi, zakasnio sam na OL. Stigoh na dve poslednje pesme i tada
> oshurishe... Al' to je sve shto mogu reci za njh. Chuh da je to bio bis.
> 1 Nashi, 0 ostali. }:-)

Pa nije ni cudo kad je prvo receno da ce biti pred-predgrupa pre Orph.Land.
I na plakatima je tako pisalo - a ono Orph poceli u 9! Pola mog drustva
uopste
nije skontalo... ja sam srecom prepoznao pesmu sa Marbool...

> N.P. Opeth - In My Time Of Need
> (ne znam zashto, Damnation mi postaje late night music)

Ja sam jedno vreme pustao pred spavanje Lamantation DVD (samo
namestio da mi se iskljuci komp. na vreme i lepo sam zaspao - pre dela
kad pocnu zesce pesme :) )
Najbolje za spavanje... a mogao bih vec...

NP: Sirenia - In A Sumerian Haze

In low income neighborhoods, 84% do not own computers.
At Network for Good, help bridge the Digital Divide!
http://us.click.yahoo.com/c9hWNA/3MnJAA/n1hLAA/rzJolB/TM