Ja cuo 800, mada verovatno skocila. Inace los im je marketing, trebali su onako malim slovima "paul diano ex" pa onda velikim "iron maiden" pa opet malim "singer and killer, sa podrskom maxa calavere" pa u zagradi velikim slovima opet "soul fly" :-)))

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 5/29/05, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> 900 dindzhi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Pa oni nisu normalni!
> U stvari imbecili koji budu otishli nisu normalni...

hahah, ja znam jednog... istina lik nije bio prosli put, pa mu je to
olaksavajuca okolnost... mada posle svega, ja sad ne bi otisao sve i
da nisam bio prvi put...

btw. context reklama Google-a:
Iron Maiden tickets
Tickets available for all concerts in Europe.
www.euroteam.info

Svaka chast google :-)

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail