Au, koliko me mrzi ovo da chitam!

----- Original Message -----
Sent: Sunday, June 19, 2005 19:44
Subject: Re: [YUmetal] Nacije i slicno

Porodicu ne mogu, ali nacionalnost mogu. Koga ce ova tema da smraci, ne mora da je cita. Bicu kratak. Po cemu je lupam Zika koji je rodjen u BGu 78e godine lupam Srbin. Zato sto je rodjen u Srbiji? Ili zato sto su mu roditelji Srbi? Aha, a zasto su mu roditelji Srbi? Jel zato sto su oni rodjeni u lupam Valjevu odnosno Leskovcu? Aha, ali njegov cukuncukuncukun(na osmi) deda je sisao sa karpata. I rodjen je tamo. Znaci po tom principu je on Rumun ili vec sta. To je glupa karakterizacija. Jedino sto moze da se kaze je da smo belci (nisam rasista) i da je veci deo "Srba" (aka ljudi koji zive na teritoriji Srbije, nek vam bude) mediteranskog tipa (znaci braon kosa, braon oci). Ili smo mozda one nacionalnosti ukojoj drzavi smo rodjeni? Onda sam ja Jugosloven (sad sam presao sa Zike na sebe, jer mi je tako lakse - za neupucene da napomenem, nemam zajednicke osobine sa Zikom :-)). Ili one koje mi pise u pasosu? Isto. To deklarisanje nacionalnosti je tako neodredjeno i! tako glupo. Sad ja mogu da emigriram u Kanadu, Nemacku, Kirgistan, Kongo, totalno nebitno i dobijem taj pasos i sad sam ja Nemac, drzavljanin Konga (ne znam stvarno kako se to kaze :-)) ili sta vec. I dalje tvrdim, rasa i podneblje se mogu videti, a glupe nacije (isto kao i religija) su izmisljenje. To je ono sto se bira. Ja kad vidim nekog lika mozda mogu da vidim da li je iz Stokholma ili iz Napulja, mada ni tad nije sigurno, ali def. ne mogu da razlikujem da li je iz nekog sela sa Nemacke ili Holandkse strance Nemacko-holandske granice. Nacija se isto kao religija bira, sad sto neki ne kapiraju da to je to moguce (kao sto neki ne kapiraju da se i carape mogu promeniti) to je vec druga stvar. A sto je jos vaznije nacija ne karakterise pojedince nego vecinu. Dobro znamo kakva je vecina u Srbiji i kako se Srbi deklarisu u svetu. Ko to zeli, slobodno. Ja nisam jedan od tih.

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Igor Popovic wrote:
> Jebes tradiciju!!! Ionako je nikakava...

Stoji, al' to ti je shto ti je. Nacionalnost ne mozhesh da birash kao ni
porodicu. Jedino mozhesh da zhivish u stalnom konfliktu sa svojim
poreklom ili da ga prihvatish (tj. njegove "pozitivne" delove)...

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail