From: Igor Popovic
To: YUmetal@yahoogroups.com
Sent: Monday, June 27, 2005 5:26 PM
Subject: Re: [YUmetal] kako li je OVO dospelo ovamo (my dog in HC action pt.
5)

Ma eliminisi i njih i ove sto nisu aktivni po godinu i vise dana :-)))

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Eh...
Ovo je neverovatno kako ide: prvo dobijem spammail od nekog random zkjkajgak
"chlana" pa pola sata kasnije dobijem notification mail da se chlan
subscribeovao na listu!
Toliko o Yahoo-u...

Prethodni put kad se ovako neshto desilo, dobili smo spammail i onda sam
kroz pola sata dobio dva maila za redom "New member subscribed to YUmetal" i
":Member unsubscription from YUmetal" - od istog spam accounta...

Jebiga, reshenje je da ja eliminishem e-mail adrese koje se prijavljuju, al'
to nije pametno...

--

// Dachaz, Need a website?
[EMAIL PROTECTED] www.dachaz.net

Peter Griffin: Could you sign this book please.
Tony Robbins: Tony Robbins hungry.

Robert Osswald wrote:
> Kako je spam uspeo da dodje na yumml kad samo registrovani mogu da
> salju mail? Ili se mozda gospodin "kyxszvdzo" registrovao na yumml i
> jos nekoliko miliona ml da bi im slao spamlje? Nabijem na two-handed
> kuratz yahoo i njihove sigurnosne sisteme... Kad oces da retrievujes
> svoj password ispitaju te o istoriji sela, i na kraju dobijes
> gorepomenuti two-handed kuratz (koji mi btw. nije bio password), al
> zato spamer moze da spamuje ml kolko god hoce. Dabogda ih google
> sa'ranio, jedno kilometar pod zemlju. btw. gmail je ovo naravno
> [...]

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE
with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos

To visit your group on the web, go to:

__________ NOD32 1.1155 (20050626) Informacija __________

Ova je poruka provjerena NOD32 antivirusnim sistemom.
http://www.nod32.com.hr