Ma bio je trac da je overio, ali to nije tacno... I zavisi na koga mislis... Maxim (crnja) je i dalje u bandu, a Leeroy Thornhill (belac, ali tamniji) je izasao iz banda i radi kao DJ... Naravno glavni u bandu su Liam Howlett (mozak banda) i Keith Flint (show atrakcija banda)

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 8/31/05, Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pa cuo sam od nekih ljudi koji su bili na proslom I love Techno festivalu u
> Gentu, Belgiji, prosle jeseni da su odvalili, cak i bolje nego onda u BGu
> 95e/96e kad vec. Kad sam bio u Londonu proslog decembra, Prodigy su imali
> koncert, a karte su daaavno pre toga bile rasprodate. Nazalost Live im je
> sada jedno 5-10 puta skuplji nego onda. Zadnji album je shit, ali kapiram da
> dobar Live rade. Inace crnja nije nesto posebno, bio je u maju kod nas,
> zajedno za Adam Freelendom i Philip Kom, radio kao DJ (pusta neki
> electro-breakbeat), u svakom slucaju nista posebno za reci.

chek malo, zar crnja nije poginuo ili tako neshto?!?

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail