hahahahahaha... meni ovo mnogo smesno... :-)))

Red_Dragon <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
po pitanju nas metalaca tj. opshte mishljenje o njima je uvek bilo
"sektashi: i "narkomani" a tako ce uvek i ostati.jednostavno ne znaju
drugachije da reaguju.nauchili su da je sve shto je drugachije ( bez obzira
da li je to bolje ili ne ) "pi kakano" tako smatraju da je napad najbolja
odbrana.s tim shto sada u ovo vreme tako da kazhem ta mrzhnja kulminira i
prema reperima rokerima itd.to su totalno banalne stvari.jednostavno masa je
za njih dobra i ok jer su i oni sami u njoj zato se i ne trude da upoznaju
nekoga van nje.uzhasno su kratkovidi po tom pitanju.pa koliko puta mi se
desilo da mi fenseri isprovociraju ortake zbog neke glupe prozivke dok
panduri sve to posmatraju i fenseri zapochnu tuchu,mi iskuliramo ali ortak
se samo zaleti da bi udario ( iako nije ) i tu panduracija nas privede svi u
stanicu a mi svi izubijani dok se fenseri cerekaju ko idioti.ma jebo te pun
kurac mi je svega toga.tj. tih ljudi.

za skinere i "obraz" nisam znala da su na "istoj strani" jer sam bila sa
dechkom iz obraza i nije mi nishta slichno pomenuo.znam dosta likova iz
obraza i iskreno blago su retardirani.po mom nekom mishljenju.ja ne znam
otkud to ortachenje ali sve u svemu cela ta situacija podseca na to da je
"obraz" udruzhenje a skineri likovi koji ce da rade "dirty work".ovi iz
obraza su pichke pa zato.a i mislim da se skineri i obraz ni malo ne
razlikuju samo shto obraz to radi na malo diskrtetniji i vishe diplomatski
nachin od skinera.a skineri su ono mentoli totalni.ja ih iskreno ne volim
jer su mi dosta sranja napravili.a i ne slazhem se sa njima u opshte.oni se
u stvari i ne razlikuju od "mase" ni malo jer bukvalno razmishljaju da je
jedino dobro u onoj grupi gde su da su svi okolo " pi kakano" pa aj' da ih
koljemo.obichni primitivci.samo josh chekam kad ce da zapishavaju svoje
teritorije.

za grobare i cigane ne mogu da ti opishem koliko sam samo besna na tu podelu
jer su mog burazera izboli nozhem zato shto je nosio zvezdin shal.bio je u
pitanju jedan radovac ali pazi mentalitet choveka koji ochajnichki zheli da
bude deo nechega i poshto ne zna shta ce aj fudbalskog tima????!!!!!pazi
neke tupave igre gde likovi jure za loptom!!?zar vredi ubiti za nekog
fudbalera koji te nije nikad ni video i ne zna te i ne poshtuje te i boli ga
kurac za tebe i jednopstavno zhivi svoj zhivot i iskorishcava te za
pare??uopshte ne razumem....

chekaj jer se ilic ispsovao na tv-u ili neko drugi?ne mogu da se setim?ko
god da je mislim lepo nam prikazuje nash prosperitet u vladi!stigli smo do
nevaspitanog i neobrazovanog.we're gettin' close to Europe..... : )