Dragana Novakovic wrote:
> Pa kada se svi ponasaju kao mi svi protiv metalaca osecas se malo napadnuto
> pa tako krenes i da razmisljas. Mislim, pre ce se udruziti fenser i reper
> protiv metalca da ga biju nego metalac i saban da biju navijaca zar ne ( ovo
> je najbanalniji primer ali tako nekako funkcionise i na svim ostalim,
> suptilnijim, pametnijim i manje agresivnim nivoima). Svi se dele u grupacije
> jer se tako osecaju sigurno, covek je coporativna zivotinja (zvanicno pripada
> zivotinjskom carstvu) i najsigurnije se oseca u coporu.

Uuuuu, ovde se bash ne slazhem. Mozhda zato shto imam drugachija
iskustva, al' mislim da metalci nisu nishta ugrozheniji od drugih, hm,
"vrsta".
Takodje ne podrzhavam ni da je chovek socijalna zhivotinja. Mrzi me da
argumentujem. }:-)

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |