ja sam omesto tvog maila dobola gomilu slova dj, a zanima me sta si hteo reci..

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 9/4/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> e da je Pera odma otisao u policiju...
>

> Da sta bi bilo kad bi bilo, ali lepo je mastati o boljem zivotu, vise para,
> boljim kolima, parama za benzin i ostalim tako nepotrebno-potrebnim
> materijalnim stvarima.

То да, али мислим да расправа баш није била на тај начин банализована.
У сваком случају...
У сваком случају ће ова држава, па и са оваквом владом, и оваквом
стоком од народа, полако пузати ка Европи, јер је то неминовност и
свако ко има грам мозга зна да ће да лети на првим изборима ако гадно
усере ствар, па какву год идеологију заступао (укљ. и
националистичку). Ако се неком "јави" да ће моћи боље да се опари и
накраде ако је земља богатија, можда и убрза темпо. Што се тиче
вадикала, и они ће да играју како морају, ако желе да остану на
власти, додуше уз више бахатости и празне реторике. Једино што они
немају правог кадра, такорећи неспособни су за било шта. Пример - моја
селендра, где је претходна власт била ДОС, а од задњих избора су
вадикали. ДОС јесте имао и афера и пропуста, али општина није отишла у
3пм а ту и тамо су се ствари обновиле и поправиле. А вадикали су ПРВО
подигли плате општинарима за 100%, па су онда, у оквиру стандардног
смењивања, на места директора и којекаквих начелника поставили (између
осталих), неке пијачаре са основном школом (буквално), као и разне
израубоване социјалисте (јер бољег кадра нису имали, па је било дај
шта даш). Шта рећи кад су им главни гласачи и страначки активисти неки
од алкоса из Шворцера, најјефтиније кафанчине у граду...

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music