On 9/5/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Lepo si rek'o "trebalo bi".
> Ortak ima neku Motorolu sa Windows Debile i on sa svojim telefonom mozhe
> manje nego ja sa svojim. (multitasking mu ne funkcionishe najbolje / tj.
> funkcionishe samo u odredjenim programima, chini se da ima manje programa,
> glup je, ...)

hm, ja sam na nekoj zhurci smar'o neku ribu sto je imala motorolu na
windowsu, tacnije vise sam smarao tu motorolu, mada mi se cini da je
stvar relativno matora, i sem chudne organizacije menija nisam
primetio da joj shtagod fali. Cijenim da se novim verzijama windowsi
mobile poboljsavaju, so to ne bi trebao biti toliki problem. A
softver, hm, to ne znam, ali desilo mi se xxx puta da trazeci nesto sa
symbian prvo naletim na win  verziju...

> Zanimljivo...
> Prvo NOKIA televizor a sad NOKIA handheld koji nije telefon...
> Sranje.
> Po chemu je isti bolji od bilokog drugog handhelda? Po ceni?

aha :-) "bolja" mu je cena... zapravo, svaki handheld danas ima u sebi
i telefon, pa osim sto ima nabudzen ekran i hardver, i radi na lindzi,
ova nokia ne vredi tih para (sem ako ne bude bio 100 evra :-) )

> Ma smorish onog tvog krimosa da ti ubere negde i donese >:)

onog sa laptopima i fotoaparatima? da li sam ja nabavio fotoaparat?
nisam! sta mislis koja je sansa da nabasam na 7710??!

mislim da cu se ja igrati sa mojim ngageom jos dugo vremena, negde kad
onaj N91 bude kostao normalno (<200), onda uzmem njega (ili ovaj Q,
posto ce i on tad kostati normalno)...