Au burazere pa tebi bash nije dobro! Pa onda se izchlani pa nadji neki yumetalke.com

----- Original Message -----
Sent: Tuesday, September 13, 2005 17:15
Subject: Re: [YUmetal] 177 tuzhnih dusha

Alo sine, pa svako ima svoj razlog sto je pasivan.

Moj je razlog zato sto ovde je aktivno samo nekoliko cura, a da se dopisujem s 50 muskaraca jebem li ga?!

Nije mi tesko da se dopisujem, ali ovako izgledamo kao mala grupa pedera jeste da imamo slicne poglede na mnogo stvari, a da se i takodje razlikujemo po mnogo cemu...

Covek treba da napravi zivotne kompromise. Ja sam metalac do groba iako ponekad odem na neki splav (na kome pice seljacki narodnjaci, tehno i hip-hop robova) da upoznam neku curu, jer sam pod jedan guster koji je u punoj snazi i koga zanimaju provod i cure, a kad malo ostarim i predjem 30banke i kad formiram porodicno gnezno onda mogu da pocnem da ga klatim koliko je albuma izdao menson ili sl. dal cu da idem na gitarijadu, guchu, exit i sl.

Bez 33% cura koje bi ovde aktivno ucestvovale, meni je stvarno trulo

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]

Imam ja jedan (ispravan) modem vishka ako ti treba. Trampim ga za bilo
shta vrlo povoljno, moze i za jednu picu i dvolitru piva :-)

* ICQ:25691421 * Y!:rober! tosswald * AIM:rosswald76 *

Yahoo! for Good