On 9/17/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> bile glupe. Da sam vodjen samo tim iskustvom, rekao bih 100%, ali sam
> eto ostavio tih 20% lufta. Uz malo srece, mozes da uletis u tih 20%,
> pa ne vidim zasto bi se osetila prozvanom? P.S. Naomi je gabor
>
> Uz malo srece... To je bilo nisko... Ja hvala bogu glupa nisam ali sam se

Blah... nisam imao nameru da zvuci "nisko", ako je tako ispalo..
Polu-izvinjenje (ja da se izvinjavam, i to na yumml?? ne pada mi na
pamet!) ako je tako zazvucalo...

> nasla prozvanom zato sto si napao sve devojke koje se bave istim poslom
> kojim se ja bavim, ima nas i glupih i pametnih u gotovo jednakom broju...
> Mada necu da se trudim da ti to i dokazem posto vidom da nema svrhe...

Chuj, ponovo, nisam rekao _sve_ nego 80%, isto kao kad bih rekao da su
90% berzanskih brokera prevaranti i bagra, 70% pandura glupi, 60%
stanovnistva ove zemlje nepismeno, itd. Facts of life!
Kad budem upoznao dovoljno primera koji bi me naterali da promenim
statistiku, bice mi drago da to izjavim. Dakle, i dalje ima preostalih
20%, 10%, 30%, 40% who make a difference, i njima svaka cast (mada
nisam siguran u slucaju procenta pismenih stanovnika i postenih
berzanskih brokera, moguce je da ih ima manje).