Alo sine, na pravom si putu za cilj subject-a, ali menjas oblik subjecta
Tvoja spika me pogadja u srce

"Darko (Dachaz) Zelic" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
--- In YUmetal we trust

Treba da izglasamo specijalnu medalju za nasheg specijalnog Vladu...

No, malopre sam se ustao i nemam shta pametnije nego da odgovorim na
ovu glupost

> 1) To sto neko ima puno patika ne znaci da je bogat, ja npr. na
gajbi nemam vise od 20cd-ova jer ne skupljam filmove, muziku,...

1 par patika = 5 do 10 originalnih CDa = 50+ do 100+ piratskih mp3 CDa
= ... previshe audio CDa

> 2) Ribok je kompanija koja je pukla

Bash shteta

> 3) A ja sam godinama kupovao ribok - promasena investicija

Shta, kupov'o si Reebok deonice, pa si se zajeb'o i nisi prod'o na
vreme, te sad sa njima mozhesh samo dupe da obrishesh? :rolleyes:

> 4) Tehnoloski ce im pomoci adidas, cije su patike nizeg kvaliteta

Najgore su, to i ja kazhem

> 5) Moj komsija ima kera do jaja (otprilike te visine)

I jel' te apio za jaja kad si mu merio visinu?