Od svih exkurzija koje su kod nas u ponudi, mislim da je najbolja ona Ita/Fra/Spa gde se zavrsava u Barseloni...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 9/26/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Vi'sh, zato je moja generacija odbila ekskurziju u Italiji pa smo ishli u Chekiju >:)

K'o sto ja rek'o, zna se zasto se ide na exkurziju i gde je najbolje
pivo (a jeftino).

Mada, ako zaboravish na shoping, napijanje i (za)jebavanje, Italija je
verovatno jedna od najboljih zemalja za exkurziju , bar sa turisticko
/ istorijsko / razgledachkog stanovishta.

Kad smo vec kod toga, shopping je jedna od najglupljih stvari koje
mozes da radis na exkurziji / letovanju / zimovanju...

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music