Joj ovo mi je upravo stiglo na mail, nisam sigurna da
li sam odusevljena ili zgrozena debilnoscu ovog
(ne)dela.

Whenn the Darkness call up youre name
(Kobna noæ na salašu)

Dok gasila se svetlost naše umiruæe ljubavi
U senci grobova tu odmah iznad sela
Tebi bili su sve kruæi udovi
Dok u mom naruèju si polako mrela

Tvoje su blede usne kao med
Božansko je tvoje preterano našminkano lice
Da povedeš me sa sobom bio je red
Jer i ovako više nikad neæu videti sunce

U daljini èuju se krave iz štale
Sa neba prve zvezde su pale
Milujem tvoju kao noæ crnu kosu
I celivam tvoju tetoviranu nogu bosu

Saèekaj ljubavi jedina, idem za tobom i ja
Sa ovog sveta iz ovog prokletog sela
Iz ove suzne doline kukuruza, i praznih iluzija
Slomljena caša ljubavi naše opet postaæe cela