> Nisu doshli zato shto su ih pridrzhali na granici! Nije bitno koliki je
> bend, kad organizator nije obavio svoj deo posla! Nile po nezvanichnim
> informacijama nije doshao zbog nedostatka nekog glupog papira, a
> organizatora je mrzelo da stoji u redu da bi dobio taj papir!

Ima dve verzije.
Rakicceva i Robertova (tj. ne njegova, ali ju je on prezentovao)
Rakiccevu si dobio kao fwd (nisu ih pustili na HR granici pa ovi nisu hteli da
idu kod nas iako smo im mi jamchili da mogu da prodju), a Robert mi neshto
reche kao da je bilo u fazonu "vi dodjite, a shta ccete da jedete boli nas
kurac".

Eto ti, napati svoju sujetu ovima prichama.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Stewie Griffin: Mother, as first lady of the American stage Helen Hayes once
said, "I'm going to kill you."