> i vc++, a i veca je potraznja za cpp aplikacijama za win nego za mac.

Dobro, jebi ga, ja to gledam iz mog ugla - planiram da dozhivotno programiram
za internet shto nije zavisno od platformi, therefore je meni svejedno.
Plus, Photoshop je Mac native a i da ccu raditi a/v editinga - radiccu.

> Ako je ugnjezden, to je onda neka virtualna mashina, sto jeste
> usporenje koliko god ti se to ne svidjalo. Uostalom to je budzenje,
> samo zato da bi pricao da imas i mac i linux? kad bi uzeo mac,
> verovatno ne bi ni stavljao nesta drugo osim osx... ne vidim poentu.
> Ako hoces Linux, stavices ga na PC. Ako hoces Mac, to sigurno nije da
> bi na njemu terao linux.

Moram josh da prochitam o XDarwin-u, ali neko mi reche da novi Macovi (tj. novi
Mac OS-ovi) imaju i Linux kernel u sebi tako da nije u VMware fazonu nego bash
native.

Za trchanje Linuxa pored Mac OS X-a... Nishta josh ne mogu da pricham - videccu
(hopefully, uskoro).
Ako primetim da mi hvale moje omiljene OpenSource aplikacije - trchaccu Gentoo
na Mac-u samo tako, kad vecc mozhe...
I nije to samo zato shto je OpenSource - OpenSource nego zato shto ne volim
crackove i te spyware gluposti koje morash da pokrenesh da bi imao neku glupost
tipa ACD see na Windozeru...
Nekad mi je bilo svejedno, sad bash i nije.

> mada, bice zanimljivo kad mac predje na intelove procesore, tad ce
> verovatno sve postati samo pitanje os-a, sem ako apple nesto namerno
> ne ubaci da ne bi bio kompatibilan, al to je onda politika microsofta,
> cime se pak  dokazuje da te kompanije liche po filozofiji.

"Mac predje na intelove procesore"?!
Mislish Mac OS X? (sumnjam da bi se Apple odrekao PPC arhitekture...)
...ono, OS X mozhesh trchati na svom x86-based rachunaru, manje ili vishe
efikasno (ako se ne karam, to je josh uvek neko beta izdanje)

> GTA za mac?

Mrzi me sad da idem da proveravam ali nije nemogucce.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

[At a job interview]
Interviewer: So where do you see yourself in five years?
Peter Griffin: [Thinking to himself "Don't say doing you wife. Don't say doing
your wife."] Doing your, uh, son...