Milos Sebalj wrote:
> Chovek je priznao i svaka mu dala zbog toga! Svi biste vi voleli da gledate
> Metallicu, samo neccete da priznate! Ko zna na shta bi metal lichio da nije
> leta gospodnjeg 1983. izashao nadaleko i nashiroko poznati Kill'em All! A
> shta bi bilo da nije Vai-ja? Ne bi nam bilo svima dragih Satrianija,
> Malmsteena, i ko zna koliko josh slichnih smaracha!

OK. Mozhda sam ja neke bendove ranije voleo i bejahu mi zakon. Mozhda ce
mi ovi bendovi koji su mi sada zakon biti nebuloza za pet godina, kano
shto su mi ti "legendarni" od pet godina sada nebuloza jerbo se tripujem
da sam ih "provalio". Znash, postoji trip da se ukus nadgradjuje i
evoluira kako hronoloshki starish. Nema to veze sa intelektualnom
zreloshcu ili bilo kakvim nebulozama nego samo sa prostim iskustvom.
Zato, ne zameri kada kazhem da je metlica sranje, iako rezah vene na
njih u V razredu OSH, zato shto sam ih "prerastao"... Rzmsh?

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |