> A shta te koj moj onda privlachi? Aj 250 jevreja nije malo za nashu
> raju, i verovatno bih ih potrosio na nesto drugo (ako bi bas isao u
> Amsterdam, otisao bih sa jedno 1000 evra u vishku).
> Samo ne razumem sto ne bi obilazio evropu, sem cene?

To i mene interesuje... Shta hoccesh da istrazhujesh ako ne Evropu?
Da neccesh mozhda magnificent US kulturu?
...za Aziju i Afriku ti, svejedno, treba mnogo vishe para...

240EUR je relativno malo kad pogledash koliko dana si tamo negde...
To shto nash narod nema 'leba da jede... Nek pomre od gladi, as far as I'm
concerned.
Znam dosta ljudi koji zaista nemaju pare i to NIKAD ne pominju, a bagra koja
stalno kuka ima neku slamaricu u zapeccku i kupuje nove patike ili Steve Vai-e
a ovamo nema za poshteno putovanje...

Jeb'te, ja reshih da se odreknem mog Macintosha zarad skandinavske turneje...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Lois Griffin: Why are you here? The doctor said Peter was fine.
Death: Yeah, well, I guess he would know. I mean, after all, he is a doctor, and
I'm just - DEATH.