> Joj jebote sad citam svoj profil i gledam koji sam retard bio :-))) E
> znaci aj za promenu ovako...

Bio? Biti je tako relativan glagol... :)

> 5. Kod volim stavi "jebanje ljudi u mozak" i "drogiranje drugih ljudi"

Inovativno, nema sta. Logicnije je "jebanje drugih ljudi" i "drogiranje u
mozak", ali CHE je to!

> 8. Onu pozersku sliku brisi pod obavezno... Stavi sliku koju upravo saljem
> (hahahaha...stvarno ne znam gde sam > je izvukao)

Ovo nije trebalo da vidim pred spavanje :)) A i Shebalj ce da se buniti sto
saljes fotku koju ce on da prima 30min... Mogao si ovo Dachazu da posaljes
na priv. No...

-=KepI=-