> E sa' cu ja da ti objasnim. Vidis, Neda je... pa... Neda. Short bio:
> Mange + Kst + "stara ekipa" liste. Bivsa najbolja drugarica Nine (koja
> nestade).

Zar je već bivša Ninina? :-S
Beše nekada davno i meni najbolja drugarica, al' onda malo prsnuše.

> Povremeno overi listu, ali promasi ogovnaranja, i tako.

Iako sumnjam da će ponovo nakon što nas je sve oterala u pizdu materinu povodom
YUmetal rođendana.

> a) prsla je

Od relevantne osobe sam čuo da je ozbiljno prsla od kako joj je ćale umro...
According to her, više se ne druži skoro ni sa kime jer se sa svima posvađala
iz nebuloznih razloga.

> b) ja sam prs'o

Da nije Kepija i Šebalja, definisao bih prsnuće putem tebe.

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: Gays don't vomit. They're a very clean people. And they've been
that way ever since they came over to this country from France.