> Sta je Beigetower? Sta god da je sranje je.

Free host na kome držim sve svoje domene.
...i nije sranje...

> Ali zato u svetu jeste, a ono sto je u svetu (a i inace) buducnost
> sigurno ne uzima za reference nasu nedodjiju.

Da, ali *TI* živiš u ovoj nedođiji.

> Yeah right. Pokrenite tweak-ovaj i tweak-onaj i sve radi super. Reci
> to prosecnom korisniku interneta, koji koristi OE i/ili ne-daj-boze
> Yahoo mail.

Zašto bi se *svi* spuštali na nivo prosečnog korisnika?
To što nepismena budala neće umeti (tj. već ne ume) da koristi mail client, ne
znači da ih neće više biti.

> Sto?!? I don't get it...

Dakle, ti koristiš *ISKLJUČIVO* webmail, dakle *NEMAŠ* bilokakav mail client.
Neko ti pošalje 20MB na mail i na koju foru će tih 20MB da se skine na *tvoj*
računar dok mu ti ne narediš da se downloaduje?
Sigurno neće tako što ti je browser upaljen...

> A sto ssh tebi vishe odgovara, opet ne znaci da ce da odgovara
> prosecnom Sheblju (OK, prosecnom korisniku, NE Sheblju), sto je opet
> buducnost (o tom sta je buducnost niko nece pitati tebe ili mene, nego
>  She...tj. prosecnog AOL usera.)

Kao što rekoh, time što će biti sve više debila koji pristupaju internetu neće
umirati protokoli koje koriste normalni ljudi; čak štaviše, ti normalni ljudi
će da nastave da razvijaju te protokole.

Nisu učeni ljudi krivi što je neko privezao Ameriku na internet...

> Mislis? Seti se restrikcija... Ej to ti pricam ja, kom je pre nepuna 2
> meseca, 2.5 meseci bio sjeban TF kabl... Intevencija je usledila tek
> nakon moje upornosti i "lepih reci" u mom stilu.
> Lepa rec i gvozdena vrata otvara :-)

Eto, sam si sebe pokop'o.
A notebook može da se napuni i iz akumulatora, ako imaš nekog freak-a da ti to
napravi ;-)

> al su moje stvari...

Esad... :)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Chris Griffin: Yo, did y'all check me when that hottie was all up in my
Kool-Aid? Yeah, I was looking to break off a little somethin' somethin' but my
crew gave me the 411 on that skank and she's all about the bling-bling.