On 10/22/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ne znaš. Koristi se.

My mistake...

> Kad mi Milorad reče da je izmišljen neki pravoslavno-nacistički zakon po kome
> latinica više nije ravnopravno pismo, najozbiljnije se smorih i zažalih što
> sam ovde.
> No, raduje me to što neću još dugo

Hm, ako te to raduje ja cu izgleda jos krace... X-p
Jos par meseci.

> Nisam ti ja Miranović da ti pričam jedno a da radim drugo...
> Bilo je da mi je on iz nekog razloga predložio da snimim u UTF (dal' 8 ili
> 16), da sam pristao, i da posle PHP nije uopšte bio prepoznat kao PHP fajl.
> Kad sam samo odbio i snimio kao CP-1250, radilo je.

Hm, ja php-ove  a i sav normalan text drzim utf-8 (ako si koristio
utf-16 nije cudo sto se sjebalo). Mozda tebi lokalno w1250 radi posao,
ali utf-8 je univerzalan standard, i kad bi ga svi koristili izbeglo
bi se milion konverzija, pogotovo mailova, i kad ja nesto napisem
cirilicom, svi bi to mogli da vide, a ne ko je na yahoou da gleda
hijeroglife ili tako nesto. Ista prica za web stranice.
Zamisli da imas kinesko-mongolski recnik ili udzbenik jezika, koji
treba da prevedes na vijetnamski?
U stvari, cim krenemo od (tvoje omrazene) cirilice, dolazimo do
problema, ne treba ici dalje. I ne znam sta je toliko loshe u cirilici
(sem sto je bozemoj, nije ascii?), to jeste najsavrsenije pismo sto se
tice konstrukcije glasova, a i najbolje odgovara nasem jeziku. Ok, ne
bi imao nista protiv da su ravnopravna, al ne vidim sta toliko ne
valja u cirilici.

> Znači nikad.

Nema te stvari koja se ne moze na silu nametnuti ]:-)