> Pa fora je sto su se izbezobrazili u DO i holliday-u, dodushe glede
> ubiranja profita od svirki... A SKC ne bi bio toliko losh da ima bilo
> kakvu ventilaciju. A KST... eh, taj KST :-p

Aaaaaaaaaa, ti si jedan od onih koji misle da je savrshen svet moguc! };-p

> Pa dobro, al nesto mora da ga izrodi... Ne mozes ocekivati od benda

Neshto mora, ali mogucnost da svaka dileja zaradi neki kesh ubijanjem
svojih instrumenata (chek' malo, to je koncept Daca, eh what the hell)
mi zvuchi most unlikely...

> [...]
> se sve to sklopi bude raspad na kvadrat. Posle, valjda kad vide da
> publika oce da ih bije, odsviraju Seek & Destroy da smire publiku, pa
> nastave po starom. A pun je YUMF njihovih fanova, uglavnom zenskog
> roda... I sigurno misle da su mnogo do jaja bend, cak i na sajtu
> redovno vode log turneja (sto je ok), a lik koji ga pishe misli da je
> jako duhovito sto je svako ћ napisao kao "tj". E samo zbog toga je
> zasluzio teske batine.
> A takvih bendova ima na bacanje... Sad sam ja skrenuo s teme, pa se
> moje pitanje pretvorilo u kukanje, al imam pravo + ovo je YUMML!

Frustriran si jerbo mnogo vremena provodish na YUMFu. }:-)

Ma svima je pun [EMAIL PROTECTED] tih shkolskih "boy band"ova, al' ko zna,
mozhda i
pochnu da zvuche k'o neshto kad porastu i promene jedno dvadesetak
bendova/projekata...
Ono shto mene smara je shto se ljudi natripuju da su "elita" chim
skontaju da neko voli njihovu muziku (tj. na svirci se jedna persona
gubi jer je tol'ko cirke da bi se gubila i na Zvonka Bogdana, a ostali
prihvate iz zezanja) i, uvek popularno, "klanovanje" izmedju bendova
radi uspeshnijeg pljuvanja "suparnichkog klana".
Shajt!
Vrag im pizdu zdrapal!

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |