Sve cool, samo odakle ti to da se vise zene radjaju majke ti? Koliko ja znam to je zbog ratova bila ranije prica...

Mada opet, u SE ima vise zena, selimo se tamo... cool :-)))

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- Igor Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Da ali jedno je pijano ili ne pijano ali "fazonsko"
> vatanje, a druge je "trOO love" (salim se, preterao
> sam, ali znate na sta mislim)... Velika razlika...

> U svakom sl. nemam nista ni protiv gayeva ni protiv
> ostalih freakova tog tipa (ostavicu vam da sami
> mastate na sta sve mislim)... lberalnost, ovo, ono
> :-)))

> I da za kraj... str8 sam (u tom smislu), i nervira
> me kad neko radi takve stvari iz fazona, jer mogao
> bi i ja, ali sto bi? Jer bi mozda bio vise "cool"?
> Cak sta vise, nisam gadljiv, tako da bi mogao da se
> [...]

100% si u pravu, smo sto su zenama privlacna oba pola
i tako je genetski odredjeno jer je zena proporcijalno
vise posto se zene vise radjaju...
Zenski organizam naravno tezi da stvori drugi zenski
organizam...
Zigot je bombardovan i muskim i zenskim hormonima ali
se ponekad desi sranje pa muski organizam primi vise
zenskih hormona ili zenski organizam vise muskih
hormona pa ih onda privlaci isti pol, ali zenski
organizam malo preteruje sa zenskim hormonima kada je
zenski fetus u pitanju pa 83% zena ima manje ili vise
izrazen kiks u seksualnosti.
Procitala sam ja to u nekom medicinskom casopisu kod
ortakinje ciji je cale ginekolog, poprilicno zanimljiv clanak...

Jazzy;-)

Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
http://www.yahoo.com/r/hs

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos

Pop rock Pop rock music Metal music