On 10/27/05, Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Tako je, Bit Torrent je najbolji, potvrdjujem!
> Koristim BitComet i dobar je, vrlo dobar. Narocito za cele albume (muzicke).

Probaj uTorrent (Micro Torrent), fenomenalan, mali, brz, efikasan!

> Za individualne pesme koristim kazaa.. zao mi je ali ni jedan drugi p2p prog
> mi nije dovoljno dobar. Koristim staru 2.4.1 KazaLite++ i ne treba mi bolji.
> Jedino sto za neke "popularne" pesme ima jako mnogo fake-ova.
> Ej, kad smo vec kod torrenta, ima li neko nekih dobrih linkova za metalne

Slazem se, ali neke stvari ne mogu da se pronadju preko torrenata, ima
ih samo na magarcu. NE znam, kazaa mi se pokazala kao gadno zlo... A
mi smo preko magarca skidali giga dnevno, tako da i nije toliko losh
(mada istina individualni DL idu sporo, no dodas tonu na listu...)

A sem metal-torrents i pyratebay, ne znam stvarno...?