Ne,ne, ja cisto govorim o ljudskim osobinama...za odredjene znakove/podznakove... odnosno nakoloosti prema... a ne to sranje "sta ce ti se sutra desiti" to je total bullshit

Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> JEl uopste znas nesto o Astrologiji? JA dok nisam znao, nisam nista
> tvrdio...

Znam tu i tamo i zanimljiva je. Ali kao vezba za mozak, a ne kao
utvrdjivanje medjuzavisnosti izmedju rasporeda planeta i coveka, njegovih
osecanja, njegovih promena raspolozenja, ili cak "sudbine" i medjuljudskih
odnosa. Jedno moja drugarica koju izuzetno cenm, je vrlo upuena u
astrologiju, ne osudjujem ljude koji to vole. Samo nek dozvole meni da
ni jednu rec neverujem. Na kraju krajeva, i to je pitanje verovanja.
Dokazati se ne moze.

> Sad ne znam puno, ne verujem skorz, jer sam isto kao i vecina vasu
> "naucnom - nazovi kako god hoces" tripu, ali u ovome ima nesto skrooooz...
> pazi, to ne mozes sigurno opovrgnuti, a ako mozes slobodno reci...
> argumenti za sve...

Od kada je neka teaorija tacna dok se ne dokaze suprotno.
Ta teorija, blago receno, stoji na klimavim nogama.
Mislim da ne mozemo da pricamo o argumentima kad pricamo o uticaju
rasporeda planeta na ljude. U svakom slucaju planete uticu na ljude, u to
sam
uedjen. Ali da uticu na nacin koji moze da se predvidi, tj. da moze da se
izvrsi
"neka racunica" i predvidi bilo sta - to ne.
Planetarni sistem/i su vrlo slozeni sistemi, ne moguce je sve stvari uzeti u
obzir.Dolazi do nekih zanemarivanja, i to nekih krupnih ili krupnijih
stvari.
A cim dolzai do zanemarivanja, to nije tacno, tako da se ni uticaj toga na
nesto ne moze uzeti kao tacan. Pogotovo sto nikada nije nedvosmisleno
utvrdjeno da tog uticaja na taj nacin uopste ima.
Dakle oko vrlo diskutabilne pretpostavke napravljena je nauka.
U svakom slucaju, ima mnogo "vernika" i "znanje" se moze unovciti, tu
nema dileme, ali zbog toga ja ne moram da verujem u nesto meni tako
besmisleno da ce polozaj Saturna da odredi da li cu se upoznati sa nekom
devicom (u horoskopskom ali i u kojem god smislu zelite :) ), ili da li cu
biti
dzangrizav celog dana 05.06.2007.godine i to doneti u vezu sa mojim
satom, minutom, datumom rodjenja, horoskopskim znakom, podznakom
itd.

> znaci nije da sam neki "e horoskop je mnogo cool, to je sve tacno" nego
> koliko me nervira neosnovano pljuvanje bilo cega...

-Vik

NP: 12 - Canaan [paused]

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Pop rock Pop rock music Metal music

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште