> Najpouzdanije je "merenje" brzine pri direktnom downloadu, mada KNemo
> (KDE Network Monitor) veoma pouzdano meri (za razliku od famoznog
DUmetera).

Odlicno... ali toga nema za Win.

> Nema potrebe za tim.
> Propusna mocc 128kbit/s je 16kb/s.

Ne seri.
16*8=128, stvarno! :)

> Ja se ne seccam kad mi je direktan download ishao ispod 25kb/s...
> A ako grafichki downloaderi lazhu, wget ne lazhe...

da vidim, to je 25*8=200kbps :)

> DU meter je chudna sprava i ne verujem joj nishta...

Ni ja.
A nije ni DAP mnogo "pouzdaniji".

> Kao shto rekoh - gledam koliko mi ide direktan download (bilo
> da ishchitavam iz Firefoxa, bilo iz wgeta, bilo iz D4X-a), ili pogledam
> u nekom monitoring programu (Knemo, iptraf), primeccujem koliko sam
> skinuo za koliko malo vremena...

Ok, hvala ti za info vezano za ova dva "monitorna programa"...
ali bi voleo da cujem za neki koji je bolji od DUM(B)etera za Winxp

> *cling* ja odavno koristim Linux...

Podrzavam. Za sad iz XP daljine, ali kad nabavim drugi HD, tamo ce da legne
neki linux...

> Nisu ako chitash trenutni peak, ali ako chitash average onda jesu.
> Zashto ja ne bih verovao mom Azureusu da on skida Futuramu sa 22kb/s
> kad on to chini tako?
> Kako znam?
> Epizoda mi pun hard disk, i sve ih je vishe...

:) "Futurameter! Siguran znak vase dobre veze!"
:)

-Vik

NP: Pantera - Suicide Note Pt. 1