Ne znam za vas, ali imam poznanicu metalku na faxu koja izlazi sa tako ti metal ekipama i znam koliko otprilike trose... Ne da im ne bi bio problem jedan, nego cak ni 2 koncerta mesecno... Naravno govorim o koncertima koji bi valjali... Sad, ako nema takvih logicno da neces da trois pare, ali ja govorim, ako bi bilo... 10e mesecno, a ostalim danima weekenda isto mozes da izlazis, odes negde na pivo, popijes jedno, izblejis, znaci ne bahatis se... znaci tvrdim da bi mogli da ustekaju 90% njih i da pritom normalno izlaze pored toga (bez bahacenja), i da ima vise kenjanja nego realnosti da se ne bi imalo kesha i kad bi dolazili dobir bandovi...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/16/05, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sumnjam da je u Peshti ijedan koncert propao u poslednjih n+1 godina...
> Mozhda su oni smarachi na koncertima, ali na iste bar idu.

Bash to sam i rekao... Pa posto idu na koncerte, onda im i dodje
kurtamurta od bendova bez problema, a ne ko kod nas da moras da
prinosis zrtve paljenice da ne bi nesto otislo u kurac...
E sad tu je i taj ekonomski momenat, jer mislim da je kriza pod
okriljem "neobavestenog" ponovo krenula da uzima danak, i da opet
dosta ljudi ne moze da se skrpi ni za jedan posten 'cert mesecno.

Naravno, mozes da se ustekas na svemu ostalom, ali ako ce zivot da ti
se svodi na to da 2 meseca sedis kuci, pa onda jednom odes na koncert,
mozda jeste to tr00, ali jebes takav zivot.  Na zalost, u periodu
2001-2003 dok je bila malo opustenija ekon. situacija, trend
dovlacenja bendova jos nije zaziveo, a sad kad bi trebalo da to
postane onako kako treba, organizator mora da se preracunava da ne
bankrotira kad god neki bend dolazi...
To je mozda jedino sto nas pravda u odnosu na ungere, no i dalje stoji
da je publika nenaviknuta da ide na prave koncerte, i da ce pre da
spicka kintu na 3 klinacke svirke nego na jedan pravi 'cert.

ali mislim da se, jeli, ponavljamo u nedogled...

NP: Аркона - Лепта о гневе

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music