> Jel bio neko od vas u toliko pominjanoj Skandinaviji?
>
> I ti Dachaze, kako ces da ides sl. godine na tvoju Skandinavsku turu
> koju si pominjao? Mislim gde ces sve da ides, kojim prevoznim sredstvom,
> gde ces odsedati, kako ces srediti vizu, na koliko dugo, sa koliko para,
> itd.

To beshe Antina tura, koju ja ipak stavljam iza Macintosha...
Jeb'ga, beh se bio navuk'o na to, al' shvatih da to "nije bash tako kako se
chini"...

Na leto ccu, verovatno, kod brata u Holandiju.

Bolje da se stripm, pa polako da obidjem sve to (jer postoje realne shanse da
se "uvaljujem" narodu po Skandinaviji), nego da ispucam sve nepostojecce pare
na to...
Ah, da, taj plan je bio praccen i poslom koji josh nije efektivno pocheo (iako
je pocheo zvanichno, ali...)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Disabled Man: [with electronic voice] A sphincter says what?
Joe Swanson: What?
Disabled Man: Ha ha ha ha. You stupid bastard.