Hmm RO se osetio prozvanim sto je sasvim normalno jer je on najstariji
(aktivni) clan liste, ali poenta je u recenici: Ljudi odrastaju. Mislim i
zene prde! So what?!? Ok sigurno je da ja necu za 10-ak godina slusati Corps
Vomit ilistavec, ali necu reci, ok vise necu slusati Helloween jer sam
mentalno/sexualno/fizicki odrastao!! Ja i sad slusam Buena Vistu pa Dimmu
Borgir pa Femi Kutija... Da li to znaci da sam ja "odrastao"? Retoricko btw
;))

N.P. Mors Principium Est - Two Steps Away

-=KepI=-

> E sad... Znaci, po tebi, produkt odrastanja je neminovno odbacivanje
> muzike koju ste nekad slusali u korist drugih, dijametralno suprotnih
> pravaca? Sta je sledece, znaci sa 35-40 ces slusati narodnjake, jer
> bozemoj vidim da vecina likova u tim godinama slusa to?
> Vec sam ranije pisao kako me, podjednako, a mozda i vishe, od
> nalozenih NSBM  klinaca-metalaca koji misle da su mnogo jake face time
> sto su sa interneta skinuli mp3-ove od par pitaj-boga bendova,
> nerviraju isti ti kad "odrastu", pa 2-3 godine kasnije, pod etiketom
> [...]

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/u8TY5A/tzNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM