Joj poblesavio sam, nije mi dobro od onog tajsha :-))) Pitanje je upuceno Mariu...

Sorry :-)

Mada cool za odgovor ;-)

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Igor (CHE) Popovic wrote:
> Nemam ja nista ni protiv jednog ni protiv drugog ni protiv desetog... samo je bila kontrareakcija... ajde npr. samo se seti sta si napisao u predhodno mailu (ovom ispred ovoga)...

Razumem ja sve to, al' ipak se suvishe palish!

>   p.s. i dalje mi nisi odgovorio na pitanje... nikad se nisi gudrao?

A to pitanje je bilo upuceno meni?!
Pa nishta posle drugog srednje. A pre toga nishta jache od troshki tako
da se ne rachunam.

N.P. Ulver - Intro

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.