On 12/21/05, +goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Stizalo mi na starije adrese, na google jos ne...

Mada zato valjda sto gmail adresu ne jebem vise da negde prijavljujem (long live temp mail), a ne zbog google's spam filtera...

Za koji ne verujem da ce navedeni mail prepoznati kao spam...

Ali koga yebe...

Ma i na gmailu je prepoznato kao spam, ali, remember, ja spadam u ljude koji proveravaju kakav spam dobijaju...

Yeah, long live mailinator.com i ostali. Samo sto ja gmail koristim kad se prijavljujem negde gde pretpostavljam da ce mi login trebati ponovo :-)

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music