Nije poenta da li ce mene matorci da puste, pustaju me
i sada ali nemam dokumenta.
Moja keva je malo drugacija, da se sa njome sve
dogovoriti i nije do mojih da li cu ja ici negde ili
ne.
Jedina stvar koja je meni apsolutno zabranjena je da
pocistim kevin stek sa cokoladnim bananicama.
Nemojte ovo shvatiti kao da ja radim sta god ocu, nego
se lepo dogovorimo, obe ispostujemo dogovor i to je
to, nikakav problem.
Mene jebu dokumenta i to sto kevu mrzi da ode da ih
izvadi pa cekam punoletstvo da to obavim sama.
--- Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Kako mi je ovo familijarno.
> Svi se tripuju da cce starci da gi pushtaju kad
> napune 18... Jes' bole ga kurac.
>
> Onda vishe nije "dok ne napunish 18." nego "dok
> zhivish pod mojim krovom", tako da - ako su ti
> neshto zabranjivali dosad - zabranjivacce ti i na
> dalje.
> Dokazi? Piva, Kepi... (eto, "obahatio" se malo sa
> svoji' 20 godina)
>
> --
>
> // Dachaz,                              Need a
> website?
>    [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

> [...]

Jazzy;-)

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com

1.2 million kids a year are victims of human trafficking. Stop slavery.
http://us.click.yahoo.com/WpTY2A/izNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM