On 1/21/06, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> *snip*
>
> Jeb'o sebe, znachi nema mog tradicionalnog odbacivanja "manje bitnih
> informacija", nego sve da shtrebam.

Pa...to. Ako vidi da si neko ko zna o chemu se radi, onda ce verovatno
da sitnicari da te na'vata na necem' sto ne znash najbolje. A on ima
nos da provali sta ne zna onaj ko "zna" :-)

> Luckilly ccu imati vishe od nedelju dana za to, tako da dobro.

Pa ja sam nekako nakrpio 3 dana, ali ne 3 dana intenzivnog uchenja...
da sam ga radio nedelju dana, verovatno me ne bi zbunio na
containerima a i ono drugo, stagod. Al ono sa SIMMom i ethernetom bi i
dalje ostalo, pogotovo sto je onaj simm bio dimm (i tacka .)
Mada on ima pristup ono, tipa, vidim ja da ti znash sta je  hardver,
ali naci cu ti ja nesto sto ne znash ili bar nisi siguran.

> Uvod u organizaciju rachunara
> http://www.raf.edu.yu/studije/DDS/RAF_DDS_CS120.htm

relativno slichno teorijskom delu ORS-a... To je to, opshte stvari -
njegov teren :-)

Plus jos moze da ti uvali ono "kako radi google" (a google, naravno,
stalno nesto menja i dodaje).

Hm, to me podseti na pitanje na "najjacoj karici" (ili je najslabija,
ne secam se) - koliko prostora za mail dobijate na Gmailu?
Naravno lik nije imao pojma, ali "tacan" odgovor je bio 1GB. To je
bilo negde u vreme kad je bilo 23xx MB (and growing, mada sve
sporije). Tacan ogvoror bi bio "kad sam jutros pogledao, bilo je
2312.23 a sad je verovatno vishe", sto ti, naravno, ne bi priznali. A
da je ovo Amerika, onda bi mogao da ih tuzis i trazis odstetu u visini
max sume koju mozes da zaradis u kvizu + odstetu za nanetu emotivnu
shtetu + ono sto bi im zlobni sudija dodatno odrao i dodao na onu
odstetu. Ali posto je Srbija, mozes samo da popusis kurac...