I moja mama ih je sve pogledala =o)
Moja mama nije niko, ona je Svetinja! =o)

Vek

Stari Sloven <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
E, varas se da niko ne gleda. Moja sestra je pregledala sve slike.

> [...]
Samo

pre neshto vishe od 2 godine...

je to bilo pre vise od 2 godine? Pa recimo da pre mozda malo vise od pola
godine nisam nasla slike na sajtu. U svakom slucaju, necu da se prepirem
zbog gluposti, zamolila sam te da je sklonis, neces - molim lepo.

> Ne opterecuj se. To i ovako niko ne gleda...
> Slike narochito...
>
> --
> AntA the Jezivi
> | [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |
> |    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
> |      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Bring words and photos together (easily) with
PhotoMail - it's free and works with Yahoo! Mail.